Ännu en vuxengrej...

Gick hem från skolan en timme tidigare eftersom jag hade ont i magen och kände mig illamående. När jag kom hem blev jag ännu mer illamående när jag hittade detta nedanför brevinkastet:



Vet inte vad det är med mig och läkargrejer. Skrämmande är det iaf. Jag gruvar mig redan... Värst är väl ändå tiden efteråt när man måste gå runt och vänta på resultatet! Har jag nämnt att jag har en släng av hypokondri??


Eftersom jag inte mår bra var jag även tvungen att ställa in fikat med Anni... otur :( Hade sett fram emot det.. Nu ska jag lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv en liten srund...


Kommentarer
Postat av: Mr. Plan

Yikes, tur man är kille så man slipper sådant :)

2009-03-09 @ 12:33:53
URL: http://horseheadedfleshwizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0