Duktig Frida

Idag har jag varit duktig. Gick upp kl 8 och åkte i väg till simhallen. Där simmade jag 2 km (80 längder) = rekord. Vanligtvis brukar jag bara simma max 1,5 km eftersom det alltid är någonting jag måste skynda mig vidare till eller så är det fullt med folk som är i vägen vilket gör att jag inte orkar simma längre än nödvändigt.

Men idag var jag ledig. Jag hade simmat "klart" men missat bussen hem. Bassängen var så gott som tom. Va fan, tänkte jag och så simmade jag 20 längder till. Är stolt över mig själv :)

Nu ska jag fortsätta att vara duktig och sätta igång med pluggandet. Därefter blir det akroträning.

Imorgon ska jag jobba 8-17. Ska bli skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0