I med- och motgång...

....  eller tja, bara i medvind när det gäller mig. Kvalseriehockey får mig att må dåligt. Funderar seriöst på att sluta bry mig ;-)

Har iaf haft en trevlig dag med lillebror med sallad på favoritcafét på Kungsgatan samt kaffe. Massor med kaffe. Tror Johan sprang på toa säkert fem gånger under eftermiddagen...

Vad gäller resultatet av matchen mellan Leksand och AIK så kan jag dessvärre inte uttala mig eftersom vi drog 15 minuter in i tredje perioden så att Johan skulle hinna med tåget tillbaka till Uppsala.

Är iaf glad över att vi kunde smita över till Leksandsklacken och svära tillsammans med alla leksingar istället för att sitta och hånas mitt i AIK-klacken där vi hade våra egentliga platser. Usch vilken mardröm det hade varit!


Johan - en sann Leksandsupporter :)


Här mitt i AIK-klacken skulle vi ha suttit egentligen.. fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0