ilska utblottar!

Idag blev jag sur. Riktigt sur då det visade sig att mina planer för dagen gick upp i rök innan jag knappt orkat upp ur sängen.

Jag hade planerat att gå och låna en kursbok som daglån på bibblan (omöjlig att få tag på på annat håll). Det visade sig dock att någon hade hunnit före mig. Kom igen! Vad är det för nörd som åker till Flempan för att låna en bok innan 8.30! Det var ju riktigt irriterande...

I alla fall så blev jag så sur att jag gick till bokhandeln och köpte bokjäveln som kostade 340 spänn - i ren ilska och frustration. När jag planerat att göra något så blir jag fasligt arg om det inte blir som jag vill.

Efteråt fick jag ångest. Jag hade ju faktiskt kunnat gå till bibblan och hängt på dörren kl 8 imorgon och lånat boken istället... Nåja, nu slipper jag stressläsa.

På eftermiddagen ringde dock Susanne och frågade om jag kunde jobba på fredag. Se där, då har jag tjänat in boken då ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0