Inget ont...

Ibland är jag en ynklig fan. Det kunde varit värre. Det kan alltid vara värre. Ändå sitter jag här med min yoghurttallrik och våndas över att jag kommer att tillbringa kvällen alldeles själv framför Melodifestivalen - och känna mig ensammast i hela världen.

Inget ont som inte för något gott med sig. Det är så sant som det är sagt. Ibland kan dock det dåliga överväga det bra på så vis att man inte ser det positiva i sammanhanget. Om ni kommer på någonting ont som inte resulterar i åtminstone någonting bra så får ni gärna hojta. I detta fall:

1. Tänk så mycket pengar jag sparat genom att inte kutat runt hela dagen på stan + att sitta hemma framför tv:n istället för att gå på krogen
2. Morgondagen kan ägnas åt städning vilket kommer innebära att min lägenhet blir fin och ren = en gladare Frida. Dessutom kanske jag t.o.m. hinner med lite plugg :)

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite... Hoppas er kväll blir roligare än min ;-)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag vet vad du menar.jag satt också ensam framför tvn i lördags och såg melodifestivalen.vet inte om man ska skratta eller gråta.ring mig nästa gång det händer att du sitter ensam men inte vill vara det.vi kanske kan sitta och uggla tillsammans! :)

2009-03-15 @ 20:05:06
Postat av: Johan

Gick ju bra för Leksand idag oxå! :D

2009-03-15 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0