Japp, då var det kört...

Morgonnyheterna:

"Undvik att ubilda dig till jurist, journalist och ekonom".

Jippi, för närvarande håller vi på med ekonomijournalistik i skolan. Det var ju en lyckad kombination ;-)

______________________________________________________

Jag var duktig idag. Gick upp kl 06.00 och tog bussen till Huddingehallen där jag simmade 1,5 km. Sedan åkte jag hem och nu har jag hunnit med både hårtvätt, benrakning, gröt och kaffe :)

Skola idag 10-15. Därefter akroträning. Ska klättra lite idag tror jag :)

Kommentarer
Postat av: lisa

hej friss.. jo tunisien är ju underbart. jag var där med familjen för typ 2 år sedan.. yeye.. ja ska vara iväg ca 5 månader tror ja, minst det beror på om jag får förlänga mitt visum annars blir det 3 månader.. :) ja jag ringer dej på söndag så får vi ta det på måndag eller tisdag.. :P kram kram

2009-03-05 @ 12:58:10
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0