Besök från Ludvika



Helgen har varit jättetrevlig :) Mötte upp mamma och Ulla vid bussen kl 11 på lördag och vi gick runt på stan och gjorde av med pengar. Åt sallad på mitt favoritcafé som dessvärre tycks ha changserat. Innan vi åkte hem till mig så drack vi varsit glas vin på en uteservering i solen.

Väl hemma hos mig blev det ännu mera vin. Vid halv nio åkte vi in till stan och åt jättegod lax på "Axela" på Götgatan. Sedan lurade jag med dem till Scandics lobbybar där vi drack äckliga irish coffe ;-)

Idag har vi ägnat dagen åt att shoppa ytterligare. Vid 3-tiden kom illebror från Uppsala och vi gick och åt på "Bamboo city". Är fortfarande proppmätt! Så mätt att jag knappt kan röra mig!

... För tillfället ägnar jag mig åt alla pensionärers favoritsyssla: Bingolotto! Tänkte jag skulle vinna en miljon eller nåt.. haha!
Hoppas ni har haft en trevlig helg alla läsare :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0