Bla bla bla

Har helt tappat blogg-suget för tillfället känner jag. Hoppas att det kommer tillbaka...

I går gjorde jag absolut ingenting. En helt vanlig söndag med andra ord. Jag både älskar och hatar söndagar. Helt klart allra skönaste dagen, men ledsamt nog en hel vecka kvar till nästa helg...

Om en timme ska jag träffa Gunnar (handledare). Förväntar mig en del synpunkter på min uppsats så dagen kommer nog spenderas med panikskrivande framför datorn. Deadline är i morgon eftermiddag!

Jag längtar till Ludvika. Hem till min familj. Ska dock jobba fredag och söndag denna vecka, annars hade det blivit ett besök i Dalarna. Funderar på att åka näst nästa helg i stället. Typ lördag till onsdag eller något. Måste ju träna lite till festivalen den 13-14 juni också... Kanske inte har nämnt det men vår cirkus fyller 25 år i år så då ska jag göra come back på scenen. Det är tanken iaf ;-)

Nej, nu ska jag slänga mig in i duschen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0