En riktig jäkla kalldusch!

Ni som följt min blogg ett tag kanske minns att jag brukade klaga ganska flitigt på mitt hus. Nu är det igång igen!

Kommer hem, svettig efter fotbollsmatchen. Har gått från pendeln i kyla och regn.  Jag bara längtar efter en varm skön dusch. Vad tror ni händer? Jo, inget varmvatten! Fy fan vad hemskt det var! Så nu är jag sur...

Dagen har annars varit helt okej. Fikade med Anna i Tälje vilket var väldigt trevligt. Gunnar (handledare) gillade min uppsats vilket var nästan ännu trevligare :)

Matchen förlorade vi iof (som vanligt). Men vi var så jäkla bästa ändå :)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, äta fruktsallad med keso och kanel och se på Greys anatomy (ja, jag hade börjat min tredje plöjning av mina boxar). Kalla mig nörd om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0