Godnatt

Var så säker på att vi skulle vinna dagens match. Det var SÅ nära. Vi ledde länge med 3-1 men i sista minuten (verkligen sista) så kvitterade dom. Typiskt liksom... Mitt fel. Jag missade två jättebra chanser (fast det var jag iof inte ensam om! haha)

Dagen har varit ganska angenäm. Spenderade totalt 135 kronor på att skriva ut och lämna in min uppsats! Det var dock mindre kul. Innan matchen åkte jag och David till Huddinge där vi tog en fika. Kul att träffa honom och prata lite. Var riktigt länge sedan nu...

I morgon ska jag sova läääääänge. Det enda jag har inplanerat är en fika med underbara Anni kl 16. Men det är inte så bara :)


Godnatt allihop! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0