Här har jag suttit HELA dagen :)



Det här är verkligen någonting jag alltid kommer att sakna: att kunna kliva upp ur sängen på morgonen och dricka kaffe på altanen i solen.

Där jag bor nu har jag varken balkong eller gård. Bara asfalt och ett gäng bänkar utanför porten som flankeras av några blomlådor som antagligen ska få det hela att se mer inbjudande ut. Det lyckas dock inte särskilt bra.

Lillebror kom precis hem från Uppsala. Nu väntar vi bara på resten av familjen som är i Hedemora och tittar på fotboll. Sedan blir det grillning och kortspel.

I morgon ska jag ner till cirkusen och träna lite. Jag MÅSTE verkligen. Det var ju faktiskt därför jag åkte hem! På kvällen blir det filmkväll med fruksallad och Rom-planering hos Anna-Karin. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0