Inte min dag..

Hörde i dag på jobbet att 100 tjänster ska bort från Aftonbladet. Det är illa. 100 till att konkurrera med om jobb. 100 som dessutom har 100 gånger mer erfarenhet än vad en annan har... skit också!



Så här ful är jag i dag. Så jäkla trött men det kan ju bero på att jag enbart sov fyra timmar i natt. Hade inte ork att partaja vilket jag tycker var lite synd, men desto piggare Frida i morgon :)

Dalarna (Nyhammar) vann "singing bee"! Yeeeeeh! Synd bara att killen var så jäkla töntig. En av de kvinnliga deltagarna hade även på sig "min" klänning. Den som jag ångrar att jag inte köpte och när den väl hamnade på rean så fanns den inte i min storlek... som sagt, skit också!

Och till råga på allt regnar det!!! Jag som vill sitta på en solig uteservering imorgon och pimpla vin... Bäst för vädergudarna att himlen slutar läcka till dess!

Kommentarer
Postat av: I Skåne äter de flugsvamp, i Gällivare DXM.

Var väl ungefär hälften av de 100 som är journalister. Så bara hälften så illa som du trodde! Jippi :$

2009-05-09 @ 13:28:38
URL: http://horseheadedfleshwizard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0