Sol och fredag!!!

När jag gick hem från träningen i spöregnet igår så hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle vakna nästkommande morgon av solen som letar sig in genom mina icke existerande persienner. Men det gjorde jag :)

Jogging och långfrukost med gröt, kaffe och DN. Jag är nämligen LEDIG i dag! Det är inte varje fredag jag är det. Faktiskt nästan aldrig. Så i dag njuter jag!

Ska i väg och simma snart tänkte jag. Ser fram emot kvällen. Då blir det "klassavslutning" med fotboll, brännboll och mängder av vin! :) Och i morgon hoppar jag på tåget mot Dalarna. Ska bli kul att träffa familjen och AK igen. Och kanske även Sofie om jag har tur. 

Ska bara bli klar med den satans uppsatsen och sedan kan jag ärligt säga att jag är jävligt nöjd med mitt liv för tillfället :) 

Kommentarer
Postat av: Bill

Hahaha, vakna till solen!? Vilken LYX! Jag vaknade till mörkt och mulet + duggregn ^^

2009-05-29 @ 14:24:02
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0