Dag ett avklarad

Har haft en toppendag! Verkligen! Expressenredaktionen påminner om ett gigantiskt hav där alla simmar runt i stim, det vill säga (för att citera Sara) "befinner sig i sina egna små bubblor". Trist, kan tyckas, men jag klagar inte. Jag hade nämligen turen att hamna med några av de trevligast fiskarna :)

Tidningens layout är jätterolig och väldigt kreativ vilket inte bara får mig att ta glädjeskutt utan också rygga baklänges i ren förskräckelse. Steget från "Mitt i", som förmodligen är en av Sveriges mest mallade tidningar, till kvällspressen har visat sig vara gigantiskt. Inte bara utseendemässigt utan även tankemässigt.

Well, jag får väl göra som jag brukar och anamma mitt vanliga pepptänk: Kan dom så kan jag! Helt bakom flötet är jag faktiskt inte när det gäller redigering...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0