Min sociala vecka

Fredag kväll. Helt slut. Min sociala vecka har gått enligt planerna så jag har egentligen all rätt i världen att vara trött. I tisdags hade jag besök efter jobbet, onsdag var jag i Tälje på Stand up och i går lyckades jag äntligen pallra mig i väg till träningen där jag inte varit på tre hela veckor :) Det var jättekul att träffa allt folk igen! 

..Och i morgon blir det party. Också det för första gången på tre veckor :) Det var verkligen jättelängesedan! Nu ska jag bara ta det lugnt. Käka popcorn, dricka glögg och se på Idol. Ska bli så skönt!

Jag avslutar med lite bilder från onsdagen. Måns Möller var skitkass! Tur att de andra två var bättre :)

Stand up

  
Anna                           Sallad på Milano          Måns Möller

Kommentarer
Postat av: @nn@

Det va ju skoj synd du gick hem så tidigt, men förstår ju .... men vi får ta gå se nästa gång det kommer igen :)

2009-11-30 @ 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0