Onsdag

Eftersom jag har siktet inställt på att bli redigerare så borde jag kanske klara av att skriva en mer kreativ rubrik än "onsdag" MEN eftersom jag även gått från att vara en LAT student som sover till 10 om dagarna till en heltidsarbetande praktikant med en timmes pendelavstånd så anser jag mig vara ursäktad.

Jag lever i alla fall (om nu någon betvivlade detta).

Min kropp har märkligt nog ställt om sig ganska snabbt till "the real life", även kallat "vuxenlivet". I dag vaknade jag t ex två minuter innan klockan ringde, det vill säga 05.28. Jag blir inte klok på mig själv.

Nu är klockan 18.37 och jag har varit hemma i ca 30 minuter. Ska strax riva fram dammsugaren och snygga till lite. Att jag orkar!

Förövrigt ser jag fram emot helgen då min mamma och gudmor Ulla kommer på besök. Då blir det shopping, restaurangbesök och "Hairspray" på Chinateatern. Kommer bli grymt kul!

Ulla och mamma sist de var här och hälsade på...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0