Solen skiner i Ludvika :)

Sitter här framför datorn hos mamma och pappa i Ludvika. Har precis vaknat och klockan är 10.42. Ute skiner solen för första gången på evigheter.

Egentligen är jag lite rädd för att sova såhär länge eftersom jag inte vill rubba min dygnsrytm. På måndag är det dags att gå upp med tuppen igen (dvs 05.00). 

På måndag ska jag förövrigt till: 
1. Sjukgymnasten Christel för rapportering. Har slarvat med min sjukgymnastik rejält de senaste veckorna så skäms faktiskt lite.  Dock har jag inte gjort det omedvetet. Man blir ju så jäkla stel av alla benövningar = inte alls bra!

2. Återbesök på SÖS för att diskutera knäoperation. Jag bävar...

På agandan i dag står en fika med B2. Annars har jag ingenting alls planerat och det känns så skönt. Blir en myskväll i soffan med familjen helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0