Thank God it´s friday!

Att denna vecka har gått så oerhört segt kan ha att göra med att jag inte känner mig riktigt kry. Huvudet tyngs av allt snor som byggt bo i mina näsborrar och i dag tycks jag ha drabbats av kroniska nysattacker. Tack och lov inte fullt så illa som den stackars flickan som figurerade i Aftonbladet på grund av att hon inte kunde sluta nysa.

I kväll ska jag ta det KOLUGNT. Äta tacos och titta på Idol. Och i morgon ska jag sova ända tills jag vaknar :) Därefter ska jag städa lägenheten. Roligare saker kan man ju ha för sig men det är väl till sådana saker man måste vika helgerna numera. Åtminstone tills jag blir arbetslös ;-)

Innan jag degar ner mig i soffan med min vetekudde och myspläd måste jag bara skriva ett par rader om den mediestorm i vilken Vellinge befunnit sig de senaste dagarna. Kommunen som nekar stackars små flyktingungdomar att husera på ett hotell som Malmö stad har hyrt åt dem. Jag blir så förbannad! Först Sverigedemokraternas alla skrämmande uttalanden och så detta! Vad är det för land vi lever i egentligen?! Dagens bästa är Maria Ferms debattartikel i Expressen. Hoppas alla Vellingebor läst den och fått sig en riktig tankeställare!

Trött och risig Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0