Världens bästa helg!

Då var världens bästa helg över. Eller tja, den bästa helgen på länge iaf. Mamma och Ulla anlände i lördags och vi strosade runt lite i gamla stan innan vi åkte hem till mig och drack lite vin och snyggade till oss.

Därefter bar det av tillbaka till stan där vi åt supergod mat på mysiga Café Milano vid Kungsan. Avslutade kvällen gjorde vi på China teatern där vi bevittnade Rolf Lassgårds kvinnliga sida i musikalen Hairspray som var underbart bra :)

I dag har vi shoppat, shoppat och shoppat. För min del blev det dock bara ett par stövlar men det är inte så bara :) Kl 16 kom lillebror från Uppsala och vi gick och käkade på vår favoritrestaurang Bamboo City. Behöver jag säga att jag är så mätt att jag mår illa!? haha!

I morgon är det måndag och en ny "arbetsvecka" väntar. Ska bli skoj. Hoppas bara att jag inte blir sjuk... Har varit lite småfebrig i dag tyvärr :(

Jag och mamma på Café Milano


Supergod lax


Jag och gudmor Ulla på China teatern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0