Kvällsunderhållning i goda vänners lag

I dag lyckades jag med konststycket att bryta mig ur min pluggdvala och torsdagen blev en väldigt bra sådan. Det faktum att jag var tvungen att gå upp tidigt (kl 6) för att ta mig till sjukgymnasten och de timmarna jag tillbringade i väntrummet på barnmorskemottagningen för att få ett nytt p-pillerrecept hade såklart kunnat raderas, men för övrigt har det varit en toppendag.

Jag och Fredrik fick äntligen fason på våra ljudfiler till exarbetet även om nästan hela dagen gick åt. Framåt kvällningen mötte jag upp Anni och hennes Jonatan och vi avnjöt varsin underbar hälsotallrik på Cozy vid medis. Därefter drog vi till Gamla stan och Stampen där Tims band bjöd på underhållning. Dom är så jäkla bra!

I morgon blir det hemfärd. Till Ludvika alltså... Även Sofie ska hem i helgen så det kan nog bli toppenkul!


Anni och Jonatan. Sötnosar :)


Cozy på Söder har världens godaste hälsotallrikar


Tim and his band in acton på Stampen


En uppstoppad älg med ett skelett i hornet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0