(miss)Lyckad matlagning

Jag har aldrig varit nå vidare på att laga mat, jag erkänner. Men det är väl inte så mycket att erkänna egentligen utan tvärtom rätt allmänt känt i min umgängeskrets.

I går lyckades jag däremot imponera på mig själv med denna oerhöet tjusiga och lyckade fullkornslasagne som jag slängde ihop helt utan recept (jag vet, kan man inte laga mat borde man följa recept men det gör jag aldrig. Kanske därför jag alltid misslyckas?!)


Fullkornslasagne innehållande quornfärs, champinjoner, lök och tomatsås. Toppad med keso eftersom jag inte äter ost.

I dag skulle jag göra varma mackor med keso vilket är en stor favorit. Beslöt mig dock för att använda smörgåsjärnet istället för ugnen vilket inte blev så bra... Hahaha! All keso pös liksom ur mackan... Så det väger väl upp lasagnen antar jag. Jag är visst inte så bra på att laga mat när det kommer till kritan... Men gott var det :)


All keso åkte ur! Om ni undrar varför keson är gulbrun så har jag en tendens att alltid vilja krydda den med grillkrydda ;-)

Kommentarer
Postat av: Berglund

Ser ju gott ut ändå :D

2009-09-28 @ 21:46:03
Postat av: Frida

Haha, ja det var gott. Både grejerna faktiskt :)

2009-09-28 @ 23:02:20
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0