Så jäkla update :)

Klockan är bara halv 9 men jag har redan hunnit med en hel del i dag, framför allt när det gäller att uppdatera mig om världens händelser det senaste dygnet. Duktig liten blivande journalist med andra ord ;-)

Gymmade 1,5 timme. Var ensam vilket innebar att jag fick välja kanal på tv:n = nyhetsmorgon. Hann med att se hela tre nyhetssändningar :) När jag ersatte löpbandet med motionscykeln hann jag även med att läsa DN.

Väl hemma blev det ytterligare två nyhetssändningar + SVD och morgonkaffe. Nu ska jag duscha, klä på mig och snappa åt mig Metro på väg till skolan :)

I dag väntar som sagt skola. Det blir mycket skola för tillfället (satt från 11 till 17.30 igår). Vi har samlat in det mesta av materialet till arbetet och därmed blir det mycket att redigera. Sista intervjun går av stapeln i morgon i Värmdö. Det blir till att gå upp tidigt med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0