Bloggtorka

Upptäckte precis att jag inte skrivit något här sedan onsdag så jag tänkte att jag skulle slänga i väg några rader.

Det händer inget särskilt i mitt liv för tillfället. Det rullar på :) Skulle kunna sammanfatta tillvaron i två ord: Jobb och rehabträning. Denna vecka var min sista heltidsvecka och nästa vecka går jag ner på 80% vilket innebär lediga onsdagar. Ska bli trevligt även om jag inte hade haft något emot att jobba mer...

Fredag i dag. Fick sluta kl 14 och hade tänkt klämma in lite gymmande innan jag beger mig in mot stan men vid närmare eftertanke får det nog bli en halvtimmes vila i stället. Sov bara fem timmar i natt så jag måste nog sova lite om jag ska orka med kvällen. I kväll mina vänner, då ska mitt nya korsband inviga dansgolvet :) Äntligen! Men högklackarna får nog stanna hemma ytterligare några veckor. Dumt att utmana ödet!

Trevlig helg allihop!


Kommentarer
Postat av: Berglund

lycka till med knäet och allt det andra! :D

2010-04-16 @ 16:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0