GLAD PÅSK!

Glad påsk och ursäkta dålig uppdatering. Jag har tagit en liten bloggpaus och bara varit samtidigt som jag har njutit av sällskap från familj och hundar.

Åkte med pappa från Stockholm till Ludvika i torsdags efter att jag slutat jobba kl 14. Skönt att komma hem i tid. Mamma hade lagat god mat som vi avnjöt med ett glas vin. Hela familjen är hemma (även om man kanske inte kan räkna Erik som jag såg först i går kväll).

I går hade vi det mysigt med film- och tv-tittande. Måste även stolt berätta att jag klarade av att gå runt Knutsbo-tjärn (ca 5 km) med mitt fyra veckor nya korsband. Konditionen kastade in handduken före knät. Inte klokt vad fort den har försvunnit och jag längtar verkligen tills jag kan börja springa igen!

I dag är det påskafton och snart anländer mormor och morfar. I kväll ska jag ut en sväng med världens bästa AK. Får se var kvällen tar vägen ;-)

Önskar alla en underbar påsk! Ät lite godis för mig också ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0