Hemma

Dagen, som jag trodde skulle blir väldigt stressig och utdragen, slutade redan kl 18 då brist på inkommande material fick mig att inse att det inte var någon idé att stanna kvar på redaktionen och häcka bara rent principiellt. Därmed har jag bara jobbat sex timmar i dag vilket innebär att det blir två timmar extra i morgon. 9-19 med andra ord, men då har jag ju redigeringssällskap så det ska nog gå bra :)

Återbesöket hos min ortoped gick snabbt och smärtfritt. Hon tyckte att allt såg bra ut och att mitt knä kändes mycket stabilare än innan operation (var det inte det som var meningen liksom?) Jag har full sträckning men eftersom höger ben är översträckt så har jag lite att jobba på. Dessutom var hon nöjd med böjningen och hon berättade att det bara är få som kan böja så mycket efter sex veckor. Heja mig!

Nu ska jag sätta mig och tjura över att Greys anatomy utgår i kväll pga någon dum fotbollsmatch. Eller var det hockey?

Kommentarer
Postat av: emelie

jaa, det känns lite roligare att variera cyklandet med lite cross också så jag går nog på den nästa vecka. :)



ja angående bassängträningen så kan man väl säga att man springer i vattnet med en flytväst på sig. det är massa olika övningar och tillbehör. man cyklar, åker skidor, stampar, trampar och springer. man kör med hantlar, skor och flytringar. jag gillar det för man bli himla trött. idag höll jag på att avlida under intervallerna. :P

2010-04-21 @ 23:25:16
URL: http://whirl.se/korsband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0