Återvändsgränd

Livet går sin gilla gång och jag är inte säker på att jag uppskattar det. Det känns som om jag promenerar in i återvändsgränder gång på gång på gång. Jag behöver någon eller något som ruskar om mig rejält. I positiv bemärkelse förstås.

Jag behöver:
1. En lägenhet! Gärna en med bra läge och gärna snarast möjligt.
2. En lottovinst så att jag kan finansiera min lägenhet. Alternativt ett fast jobb.
3 Träffa nya människor. Helst av det motsatta könet.
4. En resa eller en roligt händelse att se fram emot.

I dag är det söndag och dagen har spenderats i sängen med en bok bortsett från de två timmar jag ägnade åt att att titta på en lägenhet i Årsta som jag förmodligen ändå aldrig kommer ha råd att köpa.

Måndag i morgon. Ny vecka. Lönen har trillat in på kontot och jag ser fram emot att jobba utan någon som helst anledning. Kanske till och med orkar pallra mig i väg till Huddingehallen och avverka några längder i bassängen. Har inte simmat sedan knäskadan och det vore intressant att se om jag fortfarande vet hur man gör :)

Lite bilder från i fredags: Indisk mat på en öde restaurang med beskt vin följt av Tims spelning på Alcazar. Som vanligt: alla var där!



  

  




Kommentarer
Postat av: emelie

sv: oj då! haha vilken härlig sjukgymnast! en kompis, kompis som opererade sig hade en sjukgymnast som glömde bort att träna hennes baksida! skaplig obalans. hon kan än i dag typ tre år efter skadan inte skjuta en fotboll utan får köra små tåfjuttar. kul!



men du får du kämpa på nu då sista månaden! :)

2010-08-31 @ 09:51:54
URL: http://whirl.se/korsband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0