Köpenhamn

Dagarna går. Det är redan onsdag och jag har fullt upp. Jobb framför allt men det har även hunnits med lite fika med Matilda (i går) och Mikaela (i dag). Två kära vänner som jag tyvärr träffar alltför sällan :(

En annan vän som jag numera också träffar ganska sällan är Anna-Karin. Kanske inte så konstig eftersom den lilla filuren har flyttat till Lund. Helgen som gick passade jag dock på att dra med henne till Danmarks hjärta, Köpenhamn, där vi roade oss med tivolibesök, shopping, sightseeing med antiklimax (Sjöjungfrun var i Shanghai) och massor med god mat och gott vin.



Fredag:
En kväll på tivoli där vi hamnade på en jättebefolkad rockkonsert

  
  

Lördag:

  
  
  




Kommentarer
Postat av: Katinka

Ska läsa franska... om det går! Folkuniversitetet i Tälje. Vet inte om tillräckligt med folk söker. Är du på? ;)

2010-08-12 @ 09:10:03
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0