Vi hade iaf tur med vädret :)

Hemma igen. Efter en natt på bussen mellan Malmö och Sthlm drog vardagen igång med en rivstart eftersom Andreas var sjuk så jag fick redigera tre tidningar ensam. Har dock gått över förväntan. Hittills åtminstone...

Tänkte bjuda på lite bilder från husvagnsveckan med föräldrarna och vovvarna på Österlen. Vi har verkligen haft helt fantastiskt tur med vädret! Sol och bikiniväder så gott som varje dag. Min födelsedag blev en riktig höjdare och tillbringades på Borrby strand följt av middag på en restaurang i Ystad, sällskapsspel, rosévin och traditionsenligt: "Vi hade i alla fall tur med vädret" som detta år var utbytt mot uppföljaren "Vi hade i alla fall tur med vädret - igen" :)


Min 24-årsdag spenderades på stranden. Underbart!

  
  
  

  


Kommentarer
Postat av: lis

hahAHAHA ja gö det, den var faktiskt bra.. :) fast lite för mycket dumskämt typ scary movie men all and all helt ok.. :) hehe.. åå du är vår favoritgranne också.. :P men det blir nog bäst såhär.. du kan få komma och hjälpa oss packa sen.. :P hehe... sneaaky.. jag kan aldrig sova på bussar, det var strongt gjort av dig.. :) kram kram

2010-08-10 @ 11:04:09
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0