Ännu en dag i kaos

Japp, även denna dag blir kaosartad. Åtminstone om man får tro TV4-nyheterna. Men jag hade tur i går. Oerhört tur. Den enda väntetid jag tvingades genomlida var fem minuter vid Karlaplan och det är helt klar överkomligt. Sedan är det ju en annan sak att jag åkte till skolan med tåget kl 11 som egenligen var 10-tåget så förseningar var det helt klart...

Därför är jag beredd på kaos i dag. Egentligen vill jag bara stanna hemma men det är lite av en sport att ändå ge sig i väg och se hur långt man kommer. Dessutom måste jag till banken. Viktigt viktigt :)

Efter skolan ska jag även hem till Fredrik och hans lilla bebbe en sväng med vårt ex-arbete. Får se hur det blir med det men jag ska göra mitt absolut bästa :)

Ha en bra dag allihopa och var glad om ni inte bor i Sthlm, det skulle jag ha varit en dag som denna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0