Back to work

I dag är det måndag och min lediga vecka är ett minne blott. Med risk för att bli idiotförklarad måste jag erkänna att jag inte sörjer nämnvärt utan jag ser tvärtom fram emot att gå och jobba igen. Jag vet, jag är en mycket märklig människa som värdesätter rutiner och livets vardagliga sysslor (dock inte städning). Jag välkomnar gärna spontana och avvikande inslag men de får inte bli för många eller ske för ofta för då blir jag bara rastlös och uttråkad. En vecka är helt enkelt ganska lagom....

För övrigt ser jag fram emot helgen då det bär av till Dala Floda på det omtalade lägret. Ska bli spännande att se vad det är för något som får Johan att kräva ledigt från sitt jobb ett helt år i förväg ;-)

Arbetsmyra in action. Sommaren 2008 på NLT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0