Bloggtorka

Min blogg är lika törstig som min stackars ensamma blomma i fönstret. Ska försöka vattna lite...

När det gäller jobbet är jag inne på slutspurten inför semesterveckan nummer ett. Ska bli trevligt :) Till helgen får jag besök av mamma och vi har lyxat till det med en hotellnatt på söder eftersom det är så jobbigt att flänga fram och tilbaka mellan stan och Flemingsberg.

Den kommande veckan ska jag spendera i Ludvika tillsammans med min fina familj. På schemat finns även ett besök hos mormor och morfar samt en tripp till Tobias i Falun. Däremellan tänkte jag klämma in massa sol och bad så jag hoppas vädergudarna är nådiga..

Måndag. Solnegång från klippor i Värmdö (eller var vi nu var)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0