Jag vill också!

Till att börja med vill jag poängtera att jag älskar mitt jobb. Kan även slänga in en mening om att jag är oerhört tacksam över att ha ett jobb, särskilt i tider som dessa. 

Fortsättningsvis kan jag delge er kära läsare min avund över att inte kunna åka till Dala Floda i dag tillsammans med alla andra. Jag vill också! Jag vill jag vill jag vill!

Sedan måste jag även ge SJ en liten känga angående tågglappet mellan Sthlm och Dala Floda på fredagen vilket gör att jag inte kommer komma fram förrän kl 19!

Slutgnällt!

Kommentarer
Postat av: emelie

härligt att du också är igång lite! jag har faktiskt inte problem alls att skjuta eller passa med vänstern (jag är högerfotad men har en ganska bra vänster också). högern däremot är jätteläskigt! haha. pratade om det med två opererade i mitt lag och en tyckte som mig att det var läskig att stå på stödjebenet medan den andra var som du och tyckte det var jätteläskigt att skjuta med det opererade benet. :)

2010-07-21 @ 23:08:46
URL: http://whirl.se/korsband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0