Äntligen sommar!

I går blev det sommar. Jag insåg helt plötsligt att vi befinner oss i juni och att det går alldeles utmärkt att gå ut i favvoplagget (mockakavajen) utan att frysa sig gul och blå när man vandrar runt i Stockholmsnatten. I går var en bra dag, trots det lilla missödet med parfymen på morgonkvisten (för övrigt har jag lyckats hitta samma parfym för bara 279 (!) spänn på internet! yes!).

I dag blir en bra dag. Annas utflyttningsfest äger rum i Fruängen och det kommer nog bli toppenkul. Mindre kul att hon ska flytta till MORA men det blir nog inte långvarigt ;-) haha! (Dalkullan har talat!)

Lite bilder från världens bästa fredag:

  
1. Vi inledde kvällen med lite indiskt käk
2. På Norrport
3. Jag och underbara Johan


Huvudattraktionen :)

  
1. Jag och Fia
2. Lovisa och Fia
3. Ola extraknäcker som dregglande hundvalp


  
1. Andreas och Tove
2. James får en puss av Johan
3. ... och vampyrbett av Lovisa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0