Glad midsommar!

Kort jobbvecka i dag på grund av midsommarafton. Eller rättare sagt: tack vare midsommarafton! Det innebar att dagen, som egentligen är en onsdag, blev till en torsdag med nästan elva timmars jobb. Det i sin tur innebär att morgondagen blir en fredag och då bär det av till Anna på Sollerön där vi ska fira midsommar. Ska bli underbart och jag håller tummarna för att vädret blir detsamma :)

Livet knallar på och jag ser fram emot min lediga vecka som infaller snart snart snart!!! Jag gillar verkligen att jobba men när solen skiner vill jag vara utomhus och bättra på min kräfthud. Vecka 28 är veckan. Då jag är ledig alltså. Då får jag besök av mamma, åker en sväng till Ludvika, förbi Falun och leka lite med Tobias... Kanska jag passar på att våldgästa Johan ute på ön också (om du läser det här så se till att vara hemma då. Neee, inte du Berglund utan en annan Johan.. men jag kan våldgästa dig också om du är snäll.. )

Nej, nu ska jag packa min Dalarnaväska och sedan krypa ner i sängen och läsa lite. Antar att vi inte hörs förrän söndag då jag kommer hem, så jag vill passa på att önska allihop en underbar midsommar med massa sol och sill :)

kram på er


Kommentarer
Postat av: Berglund

Glad midsommar! :D

och nu väntar 4veckor semester för mig :D

2010-06-24 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0