Skånehelgen

Kom precis hem efter ett besök i Södertälje där jag käkat sushi med David och Johan samt spanat in Johans "nya" lägenhet. Borde egentligen gå och lägga mig men först tänkte jag dela med mig av lite bilder från helgen i Lund/Malmö tillsammans med min bästaste bästa vän :)

Fredag:
  
1. Melker
2. Hade jag en sån här hall så hade jag lagt ut en voltmatta i den!
3. Middag i deras fina "växthus"

Lördag:

  
  

  
1-4. Grillning i en park i Malmö. Molle fick också följa med :)
5-7. Mat och schlager
8. Drinktajm
9. Ett besök på Debaser som påminde lite för mycket om ett mellanstadiedisco

Söndag:
  
1-3. Mitt knä överlevde en hel timme bowling :) Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0