Vad hände?

Eftersom Anna ville dra till Ullared i sommar så tog jag mig en titt i kalendern för att hitta ett lämpligt datum och insåg till min stora förfäran att jag är uppbokade VARJE HELG fram till 12 augusti! Eller tja, i alla fall varje lördag. Hur gick det till?

Jag är ingen jättespontan människa, det vill jag inte påstå, men när det inte finns utrymme för spontanitet - ja då får jag panik! Nästa helg blir det en Ludvikasväng. Sedan midsommarfirande följt av Ludvikafesten, Mammabesök, Dalafloda, Pridefestival och husvagnssemester. You name it! Jag tror banne mig att jag ska ta och vara hemma under min lediga vecka i juli. Bara vara... Lägga utlandsplanerna på hyllan... Kanske...

Som grädden på moset har jag midsommarångest. Jag känner mig som en yr höna som varken vet ut eller in. Det finns så mycket jag vill, men tyvärr kan jag inte dela på mig. Kunde jag det så skulle jag skicka ett par armar till Anna på Sollerön, ett ben eller två till David och co i Enhörna och bålen skulle få ta tåget hem till mamma, pappa i Ludvika.

... Det ordnar sig :) Mitt liv är underbart!

Midsommar 2009. Perfekt när man kan kombinera familj och vänner.

Jag, pappa och gudmor Ulla.
PS: Jag längtar efter mitt sommarblonda hår! Komsi komsi...


Jag, Sofie, AK och Jon. Det var en toppenbra midsommar helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Berglund

Det är ju så skönt att vara uppbokad! :) allt bara rullar på då, och vad du än väljer på midsommar, se till att välja det fullt ut! =D

2010-06-10 @ 10:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0