Ångest!

Jag tror jag har fått en släng av magkatarr igen. Går det inte över antar jag att jag måste gå till doktorn. Suck. Jag kurerar mig så gott det går. Fil och proviva är det som gäller. Inge frukt och inge kaffe på två dygn. Är ganska imponerad av mig själv (ni som känner mig vet att jag käkar ca 10 frukter per dag).

I morgon tjänstgör jag som kock under veckans personallunch. Stackars mig och stackars stackars mina kollegor. Jag som inte ens kan laga mat till mig själv ska nu utfodra 25 hungriga vegetarianer/veganer! Satsar på mammas tacosoppa som är ett säkert kort. Det svåra blir att beräkna mängden. Dessutom ska det bli spännande att se hur sojafärs gör sig i en soppa. Snälla, låt den inte smulas sönder helt!

Att säga att jag har ångest inför morgondagen är en underdrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0