Var är Ebba Gold?

Sitter och tittar på programmet för årets Ludvikafest. För att vara 10-årsjubileum är det ett ganska svagt startfält, eller vad säger ni?

Dessutom undrar jag var de hade tänkt stoppa Ebba Gold? Lördag kl 23 är väl en ganska bra gissning? Ingen Ludvikafest utan Ebba Gold. inte för att jag skulle sörja men det är faktiskt lite nostalgi att stå på brända tomten vid midnatt och hoppa upp och ner till "Staten och kapitalet" samtidigt som Ludvikas pensionärselit och tonårsgäng med föräldrar dansar på borden i öltälten.

En gång om året ÄLSKAR jag Ludvika! :)


Kommentarer
Postat av: David

Hej damen!

Såklart vi ska ses snart. Nån måtta får det ju vara. Burkar iaf vara inne lite här å då så man vet vad du råkar ut för i ditt liv :p

Haha det där lät som vi aldrig ses, men men, det var några veckor sen nu. Skärpning på oss!

2010-05-28 @ 00:43:17
Postat av: Sofie

Jag håller med dig! Vi vill ha Ebba Gold! Men det viktigaste är det vackra vädret så vi kan grilla o njuta av solen vid skuthamn hela dagen o kvällen :) Jag längtar massvis, vi kommer ha så kul. Kram

2010-05-28 @ 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0