Vin-pimpling på Vasas och hemlängtan

Gårdagskvällen började bra men slutade mindre bra. Mötte upp fotbollslaget på Vasas och var som vanligt jättepepp på utgång senare, men när de stängde kl 01 var jag seg och hungrig och drog därför med Tim till Falafelkungen i stället. Där åt jag en dålig kycklingkebab och min mage har haft ett helvete sedan dess! Stackars mig! Så går det när man är olydig och äter onyttigheter som kebab ;-)

För övrigt har jag en enorm familje- och Ludvikalängtan. Därför blir det ett besök i Dalarna nästa helg och det ser jag verkligen fram emot. Tjuvstartar med familjeumgänget redan i dag då jag ska in till stan och möta upp Johan som är i Sthlm över helgen :)

En av de tre bilder (!) jag lyckades ta i går. Tror min kamera känner sig lite ignorerad ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0