Tisdag

När mörkret faller framåt femtiden och arbetsdagen börjar lida mot sitt slut så vill jag helst av allt bara åka hem och sova. I dag gjorde jag dock ett seriöst försök att ta mig ur min veckovinterkoma och jag måste säga att jag lyckades riktigt bra. Mötte upp Fia vid centralen vid sex-tiden och vi avnöjt en sushimiddag på ett hak på Kungsgatan. Därefter blev det biljard med Hans-Åke och två av Fia vänner. En väldigt trevlig tisdag med andra ord :)

...Nu återstår bara att hooka upp med Södertälje-gänget inom snar framtid för det var hundra år sedan! Typ...

I morgon är jag ledig och på schemat står STÄDNING så att lägenheten är skinande ren till helgen då den ska visas upp för bror och bästis :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Berglund

Haha, har du roterande schema för dina vänner? ;)



själv är jag uppbokad alla lördagar (utom på lördag) fram till jul :)

så kom gärna med förslag på dag!

2010-11-16 @ 23:38:40
Postat av: Frida

What, alla lördagar? Du var allt en upptagen människa! Fredagar då? Typ 10 dec kanske?

2010-11-17 @ 09:52:04
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Berglund

då slutar jag kl 21! Men det kanske går bra ändå? beror ju på vad vi ska göra! :)

men veckan innan och efter slutar jag 1630 på fredagarna.

2010-11-17 @ 18:24:05
Postat av: Frida

Fredagen efter då? 17 dec blir det va? Jag vet, vi kan samla ihop lite folk och dra ut och käka någonting med julstämning? Eller så tar du med dig lite Södertäljefolk och kommer hem och har "inflyttningsfest" i min lägenhet?

2010-11-18 @ 21:12:55
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Berglund

Ja det låter bra med den 17e! :) ska få ihop de flesta till då :D

2010-11-18 @ 22:52:48
Postat av: Berglund

Hej Frida, Tänkte, det är lite sent att messa å vecka dig nu så skriver här istället :P



Jag, David och Anna kommer den 17e hem till dig :)



(Katinka kommer nog lite senare då hon jobbar till kl 21)

2010-11-24 @ 00:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0