Fortfarande ingen rätsida på kiwiproblemet..



Att tappa kiwi på mitt golv i dessa tider är ingen höjdare vill jag lova. Förutom allt damm som samsas med knappar, hårnålar, tidningar och skitiga strumpor finns där också en hel del ingrodd smuts eftersom jag bara orkar torka golvet typ en gång om året. Om ens det. Försöker förklara för min mamma att det inte finns en enda människa i dagens Sverige (ja, förutom hon själv då) som knätorkar sina golv och någon mopp får jag faktiskt inte plats med i mitt lilla råtthål. Så det så.

Dock kan jag hålla med henne om att det inte ska behöva se ut som att en bomb har slagit ner i ens lägenhet bara för att man ska flytta (jag vet att hon skulle säga precis så om hon fick chansen), men nu är det ju som det är och problemet kvarstår. Jag måste verkligen komma på ett sätt att äta kiwi utan att göda golvet med dem!

Kommentarer
Postat av: emelie

aha, då förstår jag. shit vad tråkigt och svårt för dig också för den delen. rehab är ju bra tråkig som det är men hjälp från en bra sjukgymnast kan ju faktiskt underlätta en hel del... jag har haft turen att ha en bra som bryr sig.



hoppas du får ordning på knäsmärtan och lyckas bra på testet!

2010-10-05 @ 09:24:12
URL: http://whirl.se/korsband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0