Happy Halloween!

God morgon!

Har precis vaknat till liv här i min fina lilla lya som jag älskar mer och mer för varje dag som går. Måste säga att livet för tillfället är ganska drägligt trots de mörka kvällarna och de regniga dagarna. Gud vad jag avskyr hösten!

I dag skiner dock solen så jag ska börja dagen med lite träning framför tv:n och därefter en långpromenad i Enskede så att jag lär känna området lite bättre :)

I kväll blir det Halloweenfest hos Tim. Det kommer bli grymt! Förra årets fest var hur kul som helst (vill jag minnas! haha!) Då såg det ut så här:



Jag var älva. Kostymen inhandlad på H&M:s barnavdelning. Buttericks kan slänga sig i väggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0