Ibland så måste man....

... göra saker man inte vill. Som i dag till exempl. Som just nu i denna stund då jag sitter här framför datorn och bävar mig för att öppna mappen som innehåller alla bokfiler jag behöver för att knåpa ihop en annons till Pers bok. Dumma bok. Dumma motivation som tryter. Dumma hela världen...

Jag ska bara äta upp min macka. Jag ska bara zappa runt lite bland alla mina tre tv-kanaler. Jag ska bara ringa ett telefonsamtal. Jag ska bara duscha.. Sedan är det natt och då måste jag ju bara sova lite. Självklart kan man inte sätta annonser mitt i natten. 

Tur att det finns en morgondag. En morgondag som dessutom innefattar en ledig eftermiddag :) Hoppas på fint väder så jag kan strosa runt i Gamla stan, äta yoghurtglass och glömma bort annonsen som jag borde vara hemma och göra. 

Äh, kom igen nu Frida! Skärp dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0