Göteborg!

Min och AK:s årliga minisemester står för dörren. I morgon bitti styr jag kosan mot Göteborg och Way och west som vi olyckligtvis inte har biljetter till. Ser fram emot att ströva längs avenyn, åka spårvagn och njuta av ett glas vin i SOLEN (pik till vädergudarna!). Men framför allt längtar jag efter Scandics underbara frukostbuffé som är så nära himlen man kan komma.

Senast jag var i Göteborg var skrämmande länge sedan, nämligen sommaren 2008 då jag och AK lärde oss följande:
1. Köp INTE åkband på Liseberg
2. Glöm inte hårborsten!

Med dessa visdomsord i bakhuvudet kan det ju inte bli annat än en kanonhelg!

Göteborg 2008                     Rom 2009                      Köpenhamn 2010
  

PS: Undra om jag har kvar den där gråa tröjan? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0