Semester del 4: Ludvika

Ett litet bildregn får avsluta min soliga, varma Ludvikavecka. Nu har sommaren dragit sin sista suck. Nu är det slut. Finito. Kyliga vindar jagar mig när jag viner nedför backen på min skrothög till cykel. Nästa vecka ska jag köpa sl-kort. Och för alla pengar jag har sparat på att cykla i tre månader har jag köpt en biljett till Brittans konsert i Globen i oktober. Det kommer bli grymt!

Lördag 31 juli:

Utgång med Anni. Jag bjöd på vegetarisk moussaka som, hör och häpna, faktiskt gick att äta!
 

Måndag 1 augusti:
Sol och mys på gräsmattan med vovvarna. Mamma och pappa kom hem efter en helg i Luleå och jag bjöd på hemgjord sushi.

  

Onsdag 3 augusti:

Besök hos mormor och morfar i Fredriksberg.
  

 

TORSDAG 4 AUGUSTI:
Min 25-årsdag som spenderades med AK vid Skuthamn och på förmiddagen och restaurang Piren framåt kvällningen.



  



Fredag 5 augusti:

Shopping med mamma i Borlänge och grillning hos Ulla och Björn på kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0