Ska du med till toaletten?

Min tillvaro är minst sagt hektisk för tillfället. Jag vet inte exakt vad jag gör men någonting gör jag. HELA TIDEN! Ser fram emot en lugn, skön helg som jag kan ägna åt att röja upp i mitt lilla råtthål som är fullt i ingrott damm, tunnbrödssmulor och tidningshögar.

Bjuder på lite bilder från den gångna helgen som spenderades i Götet tillsammans med Anna-Karin där vi njöt av rosévin i solen, drinkar vid Avenyn och Scandics hotellfrukost. Självklart såg vi även till att dansa järnet på Hard rock café (nu när vi är 25 blir vi ju äntligen insläppta!!!) där jag blev föremål för världens sämsta raggningsreplik yttrad av en kissnödig, överförfriskad yngling: Jag ska på toaletten, ska du med?

För övrigt frågade vi oss lite snopet när tog de bort kylskåpen från hotellrummen?! Tur att det finns ismaskiner i korridoren och att vi är rätt så jäkla smarta ibland ;-)


  
  


En riktigt lyckad avrundning av sommaren 2011 :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det ser ut som att ni har haft en alldeles perfekt helg! Vad kul att hänga i Götet och på Scandic :) Kram

2011-08-17 @ 22:24:30
URL: http://soffieka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0