Fredag

I dag är det fredag. Nästa sista dagen på 2011 och denna vecka har varit helt fantastisk, även om det börjar klia så smått i mina redigeringsfingrar ;-) Men snart är det måndag igen och fram till dess ska jag passa på att njuta av sovmorgon fram till halv 12, långfrukost i pyjamas med DN, promenader i Enskede och sena kvällar med "Skilda världar"-boxen. På dagens träningsschema står det "shape" om cirka 40 minuter.

Gårdagen var en sådan dag som man borde berika sitt liv med oftare. Det var en dag som passerade obemärkt och jag gjorde ingenting annat än existerade. Myste i sängen till halv 3 utan en tanke på att gå upp och sedan spenderades resten av dagen på String på söder tillsammans med Anette. Underbart!

Sist men inte minst: Inget inlägg utan bild så här kommer en från första helgen i december när jag hade alldeles för myket människor i min lilla 27-kvadratare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0