Tjolahopp

Long time no see.. Min blogg är i första hand till för MIG och den drivs på MINA premisser och anpassas efter MINA behov. För inne i mig bor en liten egoist som struntar i att mina läsare, som numera går att räkna på ena handen, fortfarande tittar in här varje dag trots att jag inte har skrivit en endaste rad på nästan en månad.

Men nu är blogglovet över! Julen firades i Ludvika tillsammans med familj och morföräldrar. Juldagen innefattade obligatorisk utgång, detta år på Folkan där vi buggade hela natten lång :)

Efter en shoppingdag med mamma och pappa i Västerås i går är jag nu tillbaka i storstaden och i kväll väntar träning, träning, träning och slutligen lite dans på Lemon bar tillsammans med Anette och Malin. Det här med julledigt är kanske inte så dumt trots allt :)

Den enda bild som blev tagen denna jul: Mitt älskade lilla Troll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0