Daviddejt och ny kavaj

David är en av mina närmsta vänner och eftersom vi inte träffas så jätteofta nu för tiden (han bor ju ända borta i Södertälje!) så uppskattar jag desto mer stunderna då vi gör det. Som i dag till exempel. Efter 1,5 timme lunchdejtande på ett café på Gärdet kände jag mig som en helt ny människa. En bättre människa bör tilläggas :)

Jag blev faktiskt på så bra humör att jag bestämde mig för att suga ut det sista ur vinterrean och världens finaste kavaj fick äran att följa med mig hem. Som ni kan se på prislappen nedan så har jag all anledning att vara nöjd. Och all anledning att längta efter våren då jag får spring runt på Stockholms gator och känna mig toksnygg i min toksnygga kavaj. För ja, så snygg är den :)


Kommentarer
Postat av: ScJ



Bra köp!

2011-02-02 @ 23:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0