Sista lediga onsdagen

I dag är det min sista lediga onsdag på ett tag och det känns toppen! Har aldrig riktigt kommit underfund med meningen med att sova till kl 10, träna ihjäl sig på gymmet i brist på annat och se på meningslös tv-underhållning medan man väntar på att klockan ska bli läggdags. Nu låter det som om jag inte har något liv och än mindre några vänner vilket jag faktiskt har men de är duktiga och jobbar eller pluggar på vardagarna.

I går fick jag ett sms från David som skev: "Kom och luncha med mig på Gärdet i dag!". Någon tror visst att jag är stålmannen! Med tanke på att jag jobbar i Skarpäck skulle jag inte ens hinna fram innan min "lunchrast" är slut. Så vi ska ses i dag i stället. Om jag orkar ur sängen det vill säga. Den är skön min säng och jag skulle kunna ligga här hela dagen. Faktiskt.

Hälsning från sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0